fredag 8 februari 2013

Fredag!

Huvudvärk i ett par dagar nu. Ingen hit. Snorig i näsan till och från. Kan det inte bara bryta ut någon gång, drygt  att känna sig halvkrasslig hela tiden.

Nåväl. I morgon ska vi på workshop på engelska skolan, Kevin ska ha lektion där i tre timmar, både engelska, matte och  svenska. Föräldrarna får information under tiden.

Hoppas verkligen att han kommer in! Besked om det kommer under vecka 8. Håll en tumme för oss!

Efter det om jag nu känner mig något piggare ska vi åka till Örebro och bada. Gustavsvik rättare sagt. Har aldrig vart där men har hört att det ska vara bra. Fick hem en baddräkt som jag beställt från ellos i går. Passade helt ok.

Har även beställd bikini från halens men den fick åka i retur. Vad för liten. Så jag beställde ett par nya från en sida som Jenny tipsade om, desssa har inte kommit än men jag har höga förväntningar på att de ska passa:)

Nej en dusch på det här kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar