fredag 11 januari 2013

T.E.N.T.A

Drömde i natt att det var vår, barmark, varmt.

Vaknade upp till mer eller mindre snöstorm.

Dagen är kommen då tentan ska skrivas. Gillar inte salstentor. JAg kan komma att klara den om rätt sorts frågor kommer. Med det kan lika gärna komma frågor som jag lägt ner mycket mindre energi på och då blir det omtenta. Usch...Men det ska bli skönt i kväll när detta är över. Ska göra mitt bästa.

I morgon kommer Ken hit och fortsätter med köket också. kanske blir det klart i helgen? Hoppas.

luckorna skulle iaf komma i början av nästa vecka. Sen ska här storstädas, känns som det är damm och skit överallt.

Nya gardiner inköpta till köket också. Åh längtar tills jag får sätta upp dem. The final toutch!

Håll en tumme för mig i eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Jag håller alla tummar jag har ( vilket föga överraskande är två st) ;) Lycka till, du grejar detta! Ska bli så spännande att se ert kök sen, kommer bli superfint tror jag :)

    SvaraRadera