torsdag 24 januari 2013

Hiss och diss

Dagens negativa:

Vaknar med huvudvärk
Vaknar och känner mig inte ett dugg utvilad
Måste städa
Måste tvätta
Måste handla
-18 grader

Dagens positiva:

Löningsdag
Första lediga dagen av 6
Fredagsmys med barnen
Förhoppningsvis ett städat hem
Rena kläder


Mitt hB hade sjunkit till 94. Tröttheten ligger som en sten på mina axlar. Tur att man jobbar där man gör och har sina "privata" läkare för rådgivning. Slippa ringa till familjeläkaren. JAg ska nu ta två järntabletter varje dag, ett nytt blodprov nästa vecka och har det inte ökat nämnvärt så ska jag få en injektion ferrinject. ( Järn)

Ska i väg och handla lite i dag. Får köpa på mig bra järnkost, dock är det inte mycket jag gillar i den vägen. Lever, blodpudding...Men jag får äta massa messmör och leverpastej i stället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar