måndag 21 januari 2013

Allvarligt talat så vill jag bli av med snö och kyla nu. Har nog aldrig längtat så mycket efter våren och sommaren som jag gjort detta år. Jag vill höra fågelkvitter, droppande hustak och en värmande sol.

Verkar fortfarande inte som att det går att ladda upp bilder här. Tror inte det är ngt jag kan påverka eftersom det saknas liksom en knapp?! Nån mer som har detta problem? Trist iaf eftersom jag tänkte jag skulle visa bilderna.

Det enda som är kvar nu är att välja handtag till dörrarna. JAg vet verkligen inte vad jag vill ha. Jimmy bryr sig ungeför lika med noll i den frågan så beslutet ligger hos mig! jag går på designen och jimmy bryr sig om att det är funktionellt.

i Dag står jobb på schemat. Inte alls sugen faktiskt, skulle hellre ligga hemma i sängen och läsa men men plikten kallar och då är det bara att kliva upp...

hoppas det löser sig med bilderna snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar