onsdag 23 januari 2013

Den som väntar....

 
 
Äntligen fungerar det att lägga in bilder! Så vad passar bättre än att bjuda på köksrenoveringen!
 
 
Innan:
 
 
 



 
Efter:






 
Är jätte nöjd med resultatet! Dock ska handtagen inhandlas och jag har inte bestämt mig än. Men ingen brådska.
 
 
Annars då, jo...trött som bara den me nhar fått svar på varför. Lämnade blod för några veckor sedan och i går tog jag ett blodprov som visade att mitt Hb låg på 98. Grattis, ska väl ligga över 120 iaf. Så där av anledningen till att jag är lite trött. Äter järntabletter så det bör stabiliseras snart.
 
jobbar i morgon också men sen har jag några lediga dagar framför mig, vilket ska bli skönt. Barnen ska till Sthlm med mormor och morfar på lördag så då ska jag bara slappa. VAd de andra dagarna bjuder på återstår att se.
 
Kevin har fått en inbjudan till enelska skolan. 9 feb ska han dit på en workshop. Sen kommer antagningsbeskedet v 8. Spännande!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar