fredag 11 januari 2013

No return

Nu är det över, tentan är skriven och jag kan inte påverka något. Det får bära eller brista helt enkelt. Kan verkligen gå hursomhelst. Blir inte förvånad om jag kuggar, men blir glad om jag skulle klara den. Vissa frågor vet jag att jag har fel på, men men orkar ärligt inte lägga energi på det just nu.

Fredag kväll klockan är innan nio, ligger i sängen och är helt solo hemma. Ganska skönt faktiskt. Jimmy är på after work med jobbet och barnen hos farmor och farfar. Ska hämta dem i morgon förmiddag. Jimmy har ringt och messat att jag ska komma ner på stan och joina dem, men känner att jag inte orkar det. Trivs ganska bra som det är just nu, i sängen med datorn och två sovande katter. Lungt...

I morgon fortsätter renoveringen. Kakel och bnkskivor ska på plats, härligt!!

Nej nu ska jag surfa vidare, läsa i min bok och sen somna tidigt...


Ha en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar