måndag 3 december 2012

Kylan har kommit

Kylan biter i kinderna. Isen ligger hård på bilrutan. Snön ligger vit på marken. Antar att det är som det ska i December.

Jag har väl inte min favoritmånad just nu, eller favorit årstid kanske jag ska säga, men sen ska det ju vara vitt i december också. Hade det vart mörkt, plask och slask hade jag nog klagat på det med:)

Har inte ens börjat med julklapparna än. Kanske är dags att ta tag i det snart! Kommer väl springa med det in i de sista om jag känner mig själv rätt. Men jag tror jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa till de flesta iaf. Sen "delar" vi ju och köper i hop till vissa så det känns skönt.

Ska hämta killarna vid 14 i dag och sen ska vi i väg till Erikslund. Kevin ska vara med i årets luciatåg i skolan och självklart vara stjärngosse. Vi har inget linne eller stjärngossestrut så det ska inhandlas, även ett par vita strumpor. Som Kevin själv sa..- Jag har nog alla färger som finns på ett par strumpor, utom vita...Sant, känns inte så praktiskt att köpa vita strumpor till barnen, men nån gång ska vara den första!:)

Möta upp Jimmy ska vi också göra, vi ska åka och kolla på ett nytt golv till köket. Japp, efter jul/nyår ska vi börja lite smått:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar