onsdag 5 december 2012

Skitdag!

Usch jag får nästan ångest då jag kommer att återigen förpesta er med ett negativt inlägg...Blivit några sånna på sista tiden. Me kanske speglar det bara en reality-vardag? Allt är inte perfekt jämt, man mår inte prima varje dag och hoppar inte alltid runt på små rosa moln.

Men jag lovar att skärpa mig....snart....

Det började med att jag äntligen tog tag i att köpa en ny toalettsits. Den andra har vart trasig länge nog men det har liksom bara accepterats och ingen här hemma har tyckt att problemet vart så pass tort att det behövts åtgärdats pronto. Men efter att ha klämt fast skinkan i ringen ett antal gånger nu har jag tröttnat:)

Införskaffade en ny och skulle åka hem och montera i hop den. Hur svårt kan det vara? JO det ska jag berätta för er, ingen bruksanvisningar här inte! JAg svor en hel del över massa packningar och skit som jag inte alls visste ordningen på...men nu sitter den där den ska, men kanske inte helt som den ska.

Grej nummer två.

Slänger i en tvätt i min maskin som har klagat lite på sista tiden. I dag fick den ett ventrikelflimmer. Trots återupplivningsförsök gick den inte att rädda! FAN. Pengarna som vi skulle åka och köpa ett nytt köksgolv för blev nu en ny tvättmaskin. Jimmy ska ta atg i det i morgon. Kul...nej!

Ja dagen har gått mig lite på nerverna om man säger så!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar