lördag 8 december 2012

Blåljus...

Nedkrypen under täcket. Känner mig för en gångs skull ganska trött och tror (hoppas) det kommer gå relativt lätt att somna i kväll.

Tänke ge mig på en blogg om det gångna året, ni minns ett sånt inlägg som jag hade förra året, vilket får mig att tänka på hur otroligt fort tiden går. Men förra året gjorde jag ett inlägg fullt av bilder från det gångna året. Men jag tror inte jag orkar med det i dag faktiskt så ni får hålla utkik!

Steg upp i morse och i väg till hjärtat. Stödresurs hela helgen, vilket kan vara ganska skönt då det är hyffsat lugnt och det har det vart både i går och i dag.

Efter jobbet bar det i väg till Vallby brandstation på kalas för Alvin. Och det är inte på alla kalas man får åka brandbil med blåljus på! Ungarna hade riktigt roligt!

Resterande eftermiddag och kväll har gått i mujkisarnas tecken. Jimmy är på poker och jag och barnen har bara strosat runt hemma och tagit det lugnt. Himla skönt faktiskt. Nu har vi precis kollat klart på Så mycket bättre, tänderna är borstade och barnen ligger i sina sängar.

Hoppas ni alla haft en fin dag, för det har ja!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar