måndag 31 december 2012

Finalen...

Raketerna smäller redan utanför. Jag är inget fan av det. Gillar inte när det smäller, kostar massa pengar och många djur har panik.

Sista dagen på året. Sista dagen på 2012.

Hur har mitt år vart?

Ganska upp och ner, har vart en del saker att kämpa med, funderingar, tankar och dilemman. Året har även fört med sig en massa nya erfarenheter och upplevelser. Jag har hunnit med att besöka både England, Spanien och New York.

jag har träffat nya vänner och knutit nya band. Jag har utvecklats på jobbet. Jag har fått se mina barn hyffsat friska och krya detta året.

Vädret har väl legat på minussidan mest hela tiden, men jag hoppas att det blir bättre av det nästa år.

har en del saker att se fram emot under nästa år. En del saker som jag måste ta tag i. Men det mesta får bara flyta på och ske som det sker...

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar