söndag 4 mars 2012

Nyss klickat hem massa nya kläder till pojkarna, deras garderober behöver uppdateras inför våren och sommaren. Så nu kommer det komma hem massa nya och fina plagg!

Det häär med nätshopping är ju hur bekvämt som helst. Jag kan förstå att folk sätter sig i klistret ekonomiskt då det är väldigt enkelt att handa. Men med lite förnuft bakom pannloben så blir det nog också bra!

Nu återstår bara att rensa ur det gamla så man får in det nya.

Jobbade ju natt i natt och det gick över förväntan. Nog blev man lite trött vid  4-5 men det var överkomligt. Däremot lär jag nog lägga upp en annan strategi nästa gång då jag kommer hem och ska sova. Eftersom jag bara gjorde en natt så ville jag ju inte sova för länge men jag vet också hur jag fungerar som person med för lite sömn så jag ställde klockan på15.

Kl 13 ringer det på dörren och jag vaknar till, känner mig stressad i kroppen, funderar på om jag ska gå upp redan då eller verkligen passa på att sova ett par timmar till. Av allt velande fram och tillbaka kan jag inte somna om och kliver upp. Åker fram och tillbaka till Avesta och hämtar Kevin. När jag kommer hem är jag dötrött. Skulle ha sovit de där extra timmarna. La mig och sov lite middag och nu sitter jag här. Men jag tror nog att det kommer gå skapligt ändå att somna i kväll.

I veckan jobbar jag 6 dagar så det är bra att kanske ladda upp med lite bra sömn inför det.

Hoppas på en spännande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar