fredag 23 mars 2012

Ledig dag, känns som de är få nuförtiden. Jobbar fortfarande 100% i en vecka till, sen skär jag ner till 80 igen. Det ska bli skönt!

I dag lyser solen med sina varma strålar! Våren är här och det är fantastiskt! Man blir så pigg och glad av att se solen, att se våren spricka upp och att kläderna får åka tillbaka in i den mörka garderoben i väntan på en ny vinter.

Dagen bjuder på en tripp ner till avesta. Kevin ska spendera helgen hos sin pappa så jag och Jack kör honom dit.

Om en månad åker jag till London med fina vänner, ser verkligen fram emot det och hoppas verkligen att våren möter oss även där! Vi är sex stycken totalt. Shopping, god mat och umgänge!

I Maj står även en tur till Götet på schemat, med samma underbara vänner. Då är det shopping, party och Lisseberg som står på det schemat!

Har mycket att se fram emot. En dag på lådbilslandet är inplanerat och sen självklart resan till Spanien, som förövrigt hade kunnat sluta i ingen resa pga av att jag inte fick semester den veckan! Men tack vare en fin kollega som ställde upp och böt vecka med mig kan jag och barnen åka!

Nej nu ska jag ut i solen! Här ska tankas D-vitamin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar