lördag 10 mars 2012

Min finaste......

Kevins stora idol är Eric Saade så han var mest intresserad av när han stod på scenen. Kevin stod en halvmeter från tv:n och försökte ta ett kort på Eric. Gullefjun!

Jack han väntade i evigheter på att "Flickan och kråkan" skulle komma, han röstade på att den skulle vinna. När vi för 525 gången berättade att den inte var med i melodifestivalen så somnade han pladask på soffan:)

JAg själv satt ikrypen min one piece och tyckte det var genant. Ranelid? Flink? Fast då var ju till och med Flink bättre än Ranelid, herregud va pinsamt!

Loreen var bäst så enligt mig vann rätt låt.

Nu sover båda pojkarna tryggt i sina sängar och jag och Harry delar på min halva. Nu blir det några sidors läsning och sen en skön, efterlängtad nattsömn utan en klocka som ringer i morgonbitti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar