fredag 9 mars 2012

Hola!

Fredag hela dagen. Jag ska möta upp Sandra om en stund, sen ska vi till polisen och hämta ut mitt pass, efter det blir de en fika på stan. Alltid trevligt med lite skitsnack innan jobbet.

För i kväll blir det hjärtavdelningen på mitt schema. I morgon blir det en dag tur och på Söndag är jag ledig! Ska bli väldigt skönt. Har jobbat 5 av 6 pass denna vecka så en dags ledighet är jag allt värd!

I morgon är det melodifestivalen också, jag har ärligt inte kollat på ett enda program, men funderar på om jag och pojkarna ska se finalen iaf. KAnske är ett måste, vad vet jag. Tycker melodifestivalen har spårat ut rejält de senaste åren. Däremot har jag hört en del låtar på radion och det vore ju en skam om inte Loreen vann.

Nej nu ska jag fixa det sista sen blir det fika med finaste Sandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar