söndag 25 mars 2012

Ett inlägg som är motsatsen till föregående inlägg...

Jag älskar att ha människor omkring mig, glada, sprudlande människor. Människor som ger och tar och som kan bjuda på sig själva.

Jag älskar människor som har humor, som kan skratta åt sina egna skämt. Människor som kan vända det negativa till något positivt.

Jag älskar människor som lyssnar, som ställer upp för andra. Jag älskar människor som kan vara ärliga oavsett vad det handlar om.

Jag älskar människor som bryr sig. Som är mänskliga. Människor som trivs som de är och inte behöver spela någon annan.

Jag älskar människor som kan visa känslor, oavsett karaktär. Jag älskar att omge mig med människor som är trygga. Det får mig trygg.

Jag älskar människor som lever livet. Jag älskar människor som står för sin sak och inte viker sig för andra. Jag älskar människor som ger positiv energi.

Jag älskar människor som besitter massa kunskap och gärna delar den med andra.

Inser just nu att de människor jag beskriver nu, är mina vänner..


Jag älskar de människor som utan att behöva säga ett ljud, som inte behöver höra mig säga något, vet hur insidan ser ut....

De är de som står mig närmast hjärtat,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar