söndag 14 augusti 2011

Shoppa kan jag

Snart börjar det äntligen bli vardag här i nya huset. Inskolningarna för pojkarna har gått jätte bra. Kompisarna börjar dyka upp och killarna är mer än nöjda med flytten hit, vilket är ett väldigt bra betyg. Vi trivs jätte bra i huset, i området.

I morgon kommer en tapetserare hit och börjar med renoveringen här hemma, ska bli så skönt när allt är klart och när vi kan få upp de sista. Kommer bli jätte bra. Under tiden shoppar jag det som ska inreda huset då det är klart, lite av min specialite faktiskt:) I går var jag och Jenny och shoppade loss ordentligt. Är så nöjd över alla nya saker. Bland annat utemöbler, en ny tvbänk, en byrå, hallspegel, korgar, kuddar mm.mm.

Bjuder på lite bilder....

 Det finns massa utklädningskläder på dagis vilket uppskattas

 Man kan måla

 Spela basket

 Cykla

 Mamma & Jennys inköp på Ikea, då är dock inte lasset från nisses med eftersom vi fick åka två gånger!

 Jag skulle förklara för den trevliga försäljaren på Nisses att vi har en stor bil med oss, då han undrade hur vi skulle få plats med två stora utebord och 12 stolar plus en hänggunga i konstrotting. - Vi har en ganska stor bil sa jag.,..Jenny fyllde snabbt i att det var en lättlastbil....ja ja den är vit iaf:)

 Nya utebordet, så snyggt

Passar ju till huset:)


i dag blir det jobb för min del medan resterande familjen ska på kalas i Sala. Jimmys farmor fyller 85!


Sen vill jag passa på att åter igen grattuelera min älskade kusin Mikaela och hennes Mathias till deras lilla prins Elton! Ska bli jätte roligt att träffa honom!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar