måndag 8 augusti 2011

Senaste tiden

Heeej!

Så vad har hänt sedan sist? Jo vi har börjat skola in Kevin på fritids som verkligen har gått utan minsta problem! Men det förstod jag redan innan. Fritidset verkar jätte bra och Kevin har redan fått kompisar. Skönt!

Helgen har bestått av jobb för min del så jag har inte hunnit fixa så mycket i huset, men nu är jag ledig i dag och i morgon så då ska här donas, det är så himla roligt att få plocka i ordning och dona med alla saker. I dag var vi till Sala och sålde vårt andra hus så nu är allt klart där. Nu kan vi släppa allt och bara koncentrera oss på att bo in oss i Västerås.

Efter det så åkte jag och Jack och tittade på hans nya dagis. Vi fick oss en liten rundvandring och det var jätte stort och fint! Jack ville stanna och leka på en gång vilket är ett bra betyg. Men å andra sidan så ska vi vara där heldagar onsdag-fredag för riktig inskolning. Tror det kommer gå toppen!

Har även komtaktat en kille som ska komma och kolla på huset här någon dag och hjälpa oss med all tapetsering. Längtar tills allt sånt är klart så man kan göra klart det sista!

Nej nu ska jag fixa lite här hemma! Hoppas allt är bra med er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar