torsdag 25 augusti 2011

Dagen i dag

Ledig dag som har bedrivits hemma. Jag och jack har planterat ( snarare dekorerat ) blommor, satt upp fotoväggen, vilket blev så där men nu går det inte att ångra sig så det är lika bra att tycka att det ser bra ut:) Plockat och fixat här hemma, tvättat massor så nu återstår bara att vika in allt i garderoberna...

Snart är det dags att laga lite köttfärssås och pasta....


 Utslagen Harry

 Fotoväggen ( tycker ni att det ser snett ut??? I så fall är det för att det är lite snett här och var!)


 Planteringar?!

 Söt skylt i hallen som jag fått utav mamma....

 Ljus kan man aldrig får för mycket av!

Killarnas konstverk på plats i hallen....

Ni måste ge mig lite kred för att jag blivit mycket duktigare på att blogga med bilder!:)

2 kommentarer:

  1. Allt blir ju jättefint!!! Vad duktig du är! Fotoväggar är ju superfina men svåra att få raka :) samma problem jag. Har dock kommit på lite trix men det är ju lite sent att dela med sig av de nu :) kramar

    SvaraRadera
  2. Kul med så mycket fina bilder. Vi är super nyfikna på erat nya hus. Som sagt foto väggar är svårt..men otroligt snyggt!! Kramar Mia.Ö

    SvaraRadera