söndag 21 augusti 2011

Helgen är över för denna gång

Söndagkväll....

Helgen har gått i en rasande fart. På lördag morgon kom mamma och torkel hit och hjälpte oss sätta upp en trävägg i köket ( återkommer med bilder). Det blev jätte fint och jag är otroligt tacksam för all hjälp vi får! Jag mamma och Kevin åkte ut en sväng till Erikslund. Nisses, media markt och ikea fick sig ett besök, jag följde med mest för att mamma tjatade så mycket:):)

Lite fynd kom med hem till huset. Gud va jag handlar, men det är så roligt att fixa i ordning allt. Jimmy körde ut Jack till sina föräldrar och Kevin följde med mormor o morfar hem och sov där eftersom jag o Jimmy var bjudna på Martin och annikas förlovningsfest. Kräftskiva. Riktigt trevligt.

I dag har jag åkt land och rike runt för att hämta hem mina barn. Humöret har inte legat på topp eftersom min rygg gör så förbannat ont. Det sitter i ryggslutet, kring bäckenet. Jag har haft det här många gånger förut, det håller i sig en vecka eller två men man blir helt handikappad. Emellanåt är det hyffsat bra för att en sekund senare kännas som om någon sticker en kniv i en...Aj!

Men som vanligt....det finns dem som har det värre.

I morgon börjar Kevin 2:a klass och jag tänkte vara med första dagen. Stora killen!


Ha en fin kväll och en fortsatt bra kommande vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar