torsdag 4 augusti 2011

Min vecka

Har varken hunnit eller prioriterat att skriva här de senaste dagarna, har haft en hel del annat att pyssla med:) Vi har kommit i ganska bra ordning även om det är mycket som man inte kan göra i nuläget eftersom vi ska taptersera om överallt. Så gardiner, tavlor och sånt får vänta på sig.

i förrgår var Malin här, vi tog oss en repa till tapetbutiken. Malin njöt och hittade massa fint medan jag mest fick ont i magen...Det fanns för mycket att välja på...Men tillslut hittade vi i alla fall tapeter som ska pryda mitt hem och en snäll kompis som jobbar där har även gett oss rabatt på hela kalaset, vilket kan bli en del då vi ska tapetsera om alla rum!

 Denna fond ska Kevin ha i sitt rum, resterande väggar blir grå...Obs, bilderna kan vara något missvisande i färgen

 Denna ska Jack ha som fond, sen blir det vita väggar till det...

 Fond i hallen, övriga hallen ska bli vit

Fond i killarnas spel och lekrum...resterande väggar blir vita..De var dessa jag hade på kort, så resten får ni se när de är uppe på väggarna...

Vill tapetsera om nu.,..

Min underbara pappa ( Torkel) har vart här i dagarna två och slagit igen en portal samt satt i en ny dörr i en annan vägg. Tusen tusen tack, det blev kanon bra!

 Även Dennis och Maxon var här, Nelson och Dennis bekantar sig med varandra...


 Nya tv:n som var prio ett att införskaffa:) Men fin är den!

 Mycket dålig bild, men jag älskar vårt badrum!


Ja det var väl allt för mig denna gången. I morgon väntar jobb igen, hela helgen men sen är jag ledig nästa vecka och då ska det fixas mer här hemma!


Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar