söndag 14 augusti 2011

Måndag

Min kropp ser misshandlad ut, den känns även helt mörbultad. Anledningen till det är allt kånkande på tunga saker, blåmärken här och var och min rygg skulle behöva sig en rejäl massage. Så är det någon frivillig är det bara att komma hit:)

Har jobbat i helgen, har vart en otroligt lugn helg, snudd på att det har vart för lite att göra. Ska inte sverige vara lagom? ska inte allt vara lagom? På mitt jobb är det antingen full speed eller för lugnt:) Alltså inte lagom...Men jag trivs som firren ändå!

I dag kommer tapetseraren hit och ska påbörja tapetseringen här hemma, vardagsrummet och Kevins rum är först ut och jag tror det kommer bli kanon!

I dag ska Jack till dagis, det innebär att han ska lämnas och hämtas. Hoppas det går bra, men har är inställd på det och ser fram emot de.

Jack berättade för mig förra veckan att han hade fått 8 nya kompisar på dagis. Han hade även fått bruna kompisar! haha ungar är väl för söta!

Nej nu ska jag göra mig i ordning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar