onsdag 24 augusti 2011

Onsdag

Jobbat hela dagen. Har även tillsammans med en kollega blivit tilldelad ett eget ansvarsområde på jobbet, vilket innebär att vi ska starta upp avdelningen kring detta nya arbetsätt, känns lite nervöst men det går nog det också:)

Har även målat lite till på väggen i köket, visst alla plankor ser inte lika ut färgmessigt eftersom mamma har målat några och jag vissa, men det blir lite "liv" i väggen på så vis. Jag har även börjat spika upp min fotovägg vilket gick käpprätt åt hel---. Får ta tag i det där i morgon. Suck, kan inget bara vara enkelt.

HAr även nu på kvällen setat och hämtat massa nya låtar till spotify, så nu har man lite att lyssna på:) Tack Henke för din inspirationskälla:)

Barnen har hittat nya kompisar i huset bredvid och har vart och lekt i deras lekstuga hela eftermiddagen. Så skönt att de trivs så himla bra, kan nog inte sluta tjata om detta:) Men det är fantastiskt!


 Mina fina killar

 Trävägg i köket

Självklart foton på mina älsklingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar