fredag 19 augusti 2011

Fredags dagboken

Regnet öser ner, det är fredag och jag har skitont i ryggen. Vilken positiv start på ett inlägg?:) Men ryggen strejkar just nu, för mycket skruvande, konkande på möbler och dessutom har jag stått i en väldigt opassande arbetsställning och målat massa brädor, så det kom som ett brev på posten...grattis Sara, hur tänkte du där? Inte alls, nähä...Har stoppat i mig en oxynorm nu och känner mig lite dåsig i skallen, men jag tror banne mig att smärtan släppt en aning....

Aja, det finns de som har de mycket värre än så...

I dag har syrran och Emil vart här och hälsat på. Det blev en tripp till Nisses och Ikea också. Lite nya fynd till huset fick följa med hem också. Dessutom är tapetseraren helt klar här hemma nu. Har blivit så bra, är nöjd med alla tapetval. Så nu återstår bara att städa, plocka och fixa. Slipdammet är inte att leka med kan jag lova er!

Lite mer bilder....

 Lisa, Emil och Kevin på Ikea
 En glad Jack
 Hallen...


 Vardagsrummet....

Som sagt nu ska det städas och göras i ordning här hemma, sen ska jag bara slappna av och njuta över mitt hem. Känner mig toknöjd! Inreda är ju det bästa med hela flytten...Men det blir nya tag i morgon för nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen tillsammans med katterna och fortsätta läsa lite, håller på med " Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Hade hört av många att det skulle vara så himla rolig, själv tycker jag den är ganska seg....men men måste ju läsa klart den iaf...

 Nelson & Harry....

Hoppas det är bra med er alla!


2 kommentarer:

  1. Vad otroligt bra det blev! Du är duktig du! Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är nöjd vännen! Då är allt slit värt mödan :) :) Synd bara på ryggen! Men lite oxy är inte fy skam, önskar jag att jag hade vi min nacksmärta ibland.. :) men jag är inte privilegad med den sortens starka medikament! hahahah! :)

    Hoppas vi ses snart, börjar få Saraabstinens!!
    Kram!

    SvaraRadera