tisdag 27 november 2012

Stoltheterna i mitt liv!


Var på utvecklingssamtal med Jack i dag, han var jätte duktig och fröken berömde hans kunsaper i matte och svenska. Stolt över att ha så begåvade och lättlärda barn, eftersom de har olika pappor så finns det ju endast en förklaring och det är att de brås på mig he he

Skämt åsido, men det är roligt och man blir otroligt stolt att höra att det går bra för dem, speciellt att de är väldigt omtyckta i skolan båda två. Visst kan de vara små odågor här hemma emellanåt men att de är ordentliga när de är omkring andra väger upp!

Jag vet att alla mammor säger samma sak, med all rätt...men just mina barn är det bästa för mig! Är så stolt över att få vara just deras mamma!

Man ska inte leva för barnen, utan med dem...och varje dag jag får tillsammans med dessa individer är en gåva! Älskar er stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp!




 
Kommer att gå genom eld och vatten för er...
 
Ni är det bästa och förtjänar det bästa...
 
Alltid, alltid finns jag vid er sida!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar