onsdag 14 november 2012

Ideér i mitt huvud

Det är inte ofta jag är sjuk och hemma från jobbet och det är inte heller ofta jag är hemma med sjuka barn. Men i dag var jag tvungen att Vabba som det så fint kallas.

Storskrutt hade ont i magen i går kväll och eftersom han vistats i Avesta dä magsjukan verkar härja fritt så vågade jag inte chansa och låta honom gå till skolan i dag.

Var på informationsträff på Engelska skolan i lördags och blev mycket imponerad. Det verkar som att kön är lång och många har ett stort intresse av att få in sina barn på skolan så jag hoppas verkligen att vi knycker en plats! Kring sportlovet skulle de första urvalen presenteras så vi väntar med spänning!

Är mycket sugen på att göra om här hemma också. Surfar runt på roliga och intressanta inredningsbloggar och finner mycket inspiration. Både köket och sovrummet skulle behöva få sig ett lyft! Saknas bara massa massa pengar:( Ett kök går väl på minimum 100.000:-, sovrummet skulle inte bli fullt så dyrt, men det krävs planering och även en kosing dit också.

Jimmy trivs som det är han, för ovanlighetens skull:)! Han förstår inte det där när min kreativa sida sätter in och brinner för olika projekt. Men man kanske kan få honom på andra tankar, för tanken är ju att det är här vi ska bo väldigt väldig länge till...Vi trivs enormt bra i huset, det ligger bra, har bra planering, området är lugnt och det är nära till det mesta. Men som sagt sovrummet och köket skulle behövas piffas upp! enlig mig då då...:)



Som tur är känner jag ju en väldigt bra snickare också:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar