söndag 23 september 2012

Simma lugnt!

Återgått till att bli brunett igen. Känns skönt, känns jag.

Helgen har spenderats i vita kläder. Passen har vart mer än hektiska därför ser jag väldigt mycket fram emot en ledig dag i morgon.

När jag kom hem i dag hade mina pojkar storstädat! Så himla skönt. Duktiga killar!

Nya aktiviteter har vi börjat med också. Tisdagar spenderas i simhallen, både Jack och Kevin. Jack går på simskola och Kevin på en mer avancerad jurs där de utvecklas i sin simkunnighet. Kevin har även tid på lördagar. De älskar ju att bada så jag tror detta är en aktivitet båda kommer ha mycket glädje utav, även mycket nytta!

Dessutom får man som föräldrar motionssimma under tiden som barnen tränar! Så jag och Jimmy ska ta oss ett par repor i bassängen lite då och då:)
Bra träning även för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar