onsdag 19 september 2012

Back on track

Im alive!
 
 
Ja ifall ni trodde annat. Såg att jag inte skrivit här på några dagar. Har varken haft tid eller lust, det trots att jag vart ledig väldigt mycket. Men i morgon är det slut med det. Då börjar min helg:(
 
 
Så vad har hänt sedan senast? Inte så mycket. Jack har vart med farmor och farfar några dagar uppe i Orsa. Kevin, jag, mamma och Jimmy hade mysig kvalitetstid i fredags. Bio film och tacos. Lördagen var vi helt barnfria och från början var tanken att slappa. Men det blev kortspel och vin i stället. Spelade in lite pengar faktiskt vilket är kul. Sen drack jag ett glas rom för mycket och fick gå och sova..nog om det:)
 
 
Söndagen var en slappdag! Verkligen skönt att knappt behöva resa sig upp. Barnen kom hem på eftermiddagen och ordningen var återställd.
 
 
I tisdags började Jack på simskola. När jag anmälde honom så frågade jag Kevin om han också ville gå men det ville han inte. Kevin kan redan simma med de har simskolor med lite mer avancerad utveckling. Lära sig crawl mm. Men i tisdags då hela familjen satt bänkad och kollade på lillebror så var det en liten herre som ångrade sig:)
 
 
Som tur var så fanns det fyra platser kvar så på lördag är det även simskola för äldsta sonen.
 
 

Tillbaka till min bruna hårfärg igen!



 
 
Mormor och Kevin myser till Fångarna på fortet

 
Vi åt ost, kex, vindruvor, popcorn och vin

 
Finaste mamma! På 3D bio!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar