måndag 6 augusti 2012

Snart är det jag mot 6 killar i familjen!

Dålig uppdatering var det här....Har jobbat sjukt mycket sista tiden och det börjar kännas nu. Jag är van att vara ledig minst tre dagar emellanåt men de senaste veckorna har det endast blivit två! Och de naturligtvis utspridda. Nåja.

På Onsdag och Torsdag är jag iaf ledig och då ska Jack skolas in på fritids. Han ser verkligen fram emot detta och jag tror det kommer gå hur bra som helst!

Kan avslöja att vi kommer att få tillökning i familjen också, och nej, inga mer barn här inte...utan en liten kattbebis.:)


Foto: Vi ska få tillökning i familjen;) en liten söt herre som kommer till oss i november...

Just nu bara 6 dagar gammal och har ännu inte öppnat ögonen för världen, men ack så gullig och go.
I november planeras han flytta hem till oss. Längtar redan!

JAg har alltid gillat djur, eller älskat djur, skulle jag kunna så hade jag haft ett helt zoo. Är det något jag värnar om så är det djuren. Jag kan många gånger komma på mig själv då folk visar upp bilder på skrynkliga små bebisar, med att tänka, en hundvalp eller kattunge är 100 gånger gulligare:)

Ja jag vet jag är knäpp, men det är väl det som är tjusningen med människan, att alla inte tycker och tänker lika.

Förr var jag väldigt mån om vad andra tyckte och tänkte. Jag la allt för mycket energi på att leva upp till andras förväntningar och förhoppningar. I dag är jag helt mig själv. Står för vad jag tycker och har mina egna åsikter oavsett vad andra tycker är rätt eller fel. En skön känsla.

Alla människor får tycka och tänka och tro på vad de vill, det accepterar jag, däremot kan jag inte alltid hålla med om allt. Men likväl som jag accepterar andra får andra acceptera mig!

1 kommentar:

  1. Jag gillar inte heller skrynkliga bebisar, inte så förtjust i djur heller. Bara Maxon och Dennis. Men jag tycker vi är bäst ändå, så det så :)

    SvaraRadera