fredag 24 augusti 2012

Dagen började med en shoppingtripp med Sandra. Hittade iaf något som jag kanske ska ha på mig i morgon. Tänkt på det där. När man inte har pengar eller ska ha ngt speciellt, då hittar man alltid massa saker man skulle kunna handla hem.

Men när man ska ha något och är ute i sista minuten hittar man aldrig något. In och ut i flera butiker. Inget av intresse. Till saken hör att jag ska på 30 årsfest i morgon. Utomhus. Ja eller i tält men det kommer säkerligen bli kallt mot kvällen. Det är svårt att klä sig festsnygg när man ska vara ute!

Men jag tror jag hittat det jag ska ha iaf.

Barnen och Jimmy ska på kräftskiva i morgon, den årliga hos Siw och Kenneth. Synd att det krockade men finns inte så mycket att göra åt det.

Har fått tid till barnkliniken med Kevin också. Han har ju påvisade celler i blodet som tyder på allergi. Dock vet vi inte vilken sort än och det ska vi ta reda på då. Pricktest. Hoppas det är något lättare...

I morgon ska jag äntligen fixa håret också, är på tiden då jag numer ser ut som en fjording. Men det har inte funnits tider som passat mig heller. Men i morgon då smäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar