tisdag 24 juli 2012

Dan för dan...

I morgon börjar vardagen igen. Jobb. Medan resterande familj är lediga ett tag till. Men vi har pusslat och trixat så de ska slippa vara på dagis/fritids under sommaren. Tur att man har snälla föräldrar och svärisar som ställer upp som pusselbitar!

I dag har vi vart hemma och inte gjort allt för mycket. Jag var i väg till Björnön med Sandra för en kombinerad promenad/löptur. Varmt var det men blåste en hel del. Barnen har lekt med kompisar hela dagen. På kvällen bakade jag "morfars bröd" som vi åt till kvällsfika.

Jimmy cyklade ner på stan för att ta en öl med sina kompisar, själv ska jag försöka komma i säng hyffsat tidigt då jag behöver komma tillbaka till vardagsrutinerna igen. Har blivit alldeles för sena kvällar för både oss och barnen. Visserligen har det vart skönt att alla har tagit sovmorgon på det, men det fungerar ju inte i längden.

Nej nu ska jag krypa ner och läsa min bok, sen hoppas jag på John Blund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar