torsdag 5 januari 2012

Hur tänkte de nu??

Min förkylning vill inte ge sig. Börjar bli trött på att känna mig småhängig hela tiden. Tröttsamt.

Nåväl, inne i en jobbperiod nu som slutar med en A tur på lördag. Sen är tanken att jag ska träffa mina underbara vänner på kvällen för lite partaj, hoppas min mage håller för det.

En väldigt konstig sak har hänt, för ett par månader sedan beställde jag och Sandra varsin onepiece. De kom och vi betalade dessa. Frid och fröjd. I förrgår ringer det på dörren och en kille kommer hit med ett paket. Jag får skriva på att jag mottagit detta och när jag öppnar det är det två onepieces. Samma storlek som vi beställde förra gången men helt annorlunda utformning.

Till saken hör, att jag inte gjort någon beställning på dessa. Mycket märkligt. Eftersom dessa dressar är ganska dyra ( 1900kr styck) så mailade jag företaget och i frågasatte vad som har hänt. Jag får till svar att de inte kan förklara varför dessa har blivit sända till mig och de ber så mycket om ursäkt för detta. Nu vill de att jag ska retunera dessa, men de kan inte skicka någon retursedel så jag ska bekosta frakten och sen maila dem kvittot så kan de betala tillbaka pengar till mig sen. Mycket märkligt!

Sen står det även att om jag får ett superbra pris på dessa kan jag då tänka mig att behålla dem? Jag menar dessa två skulle kosta 3800kr. Vad kan ett superbra pris bli då? 3000? Inte speciellt bra pris då man inte begärt att få dessa hemskickade överhuvudtaget. Nej verkligen konstig policy. Jag inväntar ett mail så jag får se vad deras super erbjudande ger, annars kommer jag kräva att de skickar hit en retursedel, har inte lust att lägga ut en krona på att betala för något jag inte beställt. Det är ju deras problem!

suck...ett helt ointressant inlägg, jag vet. Men men ...

Nu ska jag krypa ner och läsa ett par sidor innan jag somnar...

natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar