onsdag 4 januari 2012

Det värmer långt in i hjärtat

Hemma efter ett arbetspass. Det har gått bra även om jag fick ont i magen vid två tillfällen. Men med spasmofen går smärtan snabbt över igen. Hoppas att jag kan få en tid snart hos kirurgen, för så här vill man ju inte gå hur länge som helst.

Har vart en lugn kväll med roliga kolleger. Jag skryter ofta över dem men de förtjänar det verkligen. Så många som verkligen bryr sig om hur man mår, som skickar sms, mailar och bara ger en stora kramar och värmande ord! Amazing..

Även mina andra vänner, eller ickekolleger så att säga och min fina familj bryr sig verkligen! Tänk vilken rikedom att få ha så fina människor i sitt liv...Jag är rik!

Kevin är i avesta och Jack är hos farmor, i morgon ska de åka upp till orsa. Så vi är barnlediga tills på söndag, så i morgon ska jag ta en skön sovmorgon eftersom jag inte börjar jobbar förrens 13.30..

Nu ska jag läsa godnattsaga för mig själv!:)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar