tisdag 17 januari 2012

Har vart riktigt kass på att uppdatera min blogg den senaste tiden. Men varken tiden, orken eller lusten har funnits.

Tänkte iaf berätta att jag hade födelsedagsfest i lördags. Kom en hel del folk hit och jag bjöd på smörgåstårta och cupcakes. Fick en hel del fina presenter, bla. en hel del vin/champange, olika skönhetsbehandlingar, spadag, pengar, stekpanna, handdukar, örhängen mm. För pengarna åkte jag och köpte mig en ny kamera. En riktigt fin sådan. Så nöjd.

Nu är jag ledig i nån dag och det innebär att jag inte har något planerat utan tänker bara vara hemma och vara ledig. På torsdag kör jag igång igen och då är det sexdagars arbete som väntar. Sen går jag av och är ledig igen. Den ledigheten har jag sett fram emot länge nu. Då packar jag och några kompisar in oss i bilar och åker upp till Orsa!

Skidor, spel och god mat står på schemat!

Nu ska jag fortsätta här hemma,

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar