lördag 21 januari 2012

Amazon...

Jag lever...bara väldigt dållig på att uppdatera. Just nu är jag inne i en jobbperiod på sex dagar. I morgon gör jag pass fyra.

I kväll har vi haft myspys här hemma. Ätit varma mackor med kantareller, smågodis, chips och kollat på gladiatorerna. Pojkarna älskar det programmet, så även om det håller på till halv tio så är det ju trots allt lördag:)

Tänk om man var så där fit:) Jag och Sandra har iaf kört i gång med träningen nu, känns riktigt skönt faktiskt även om det är väldigt jobbigt så här i början, sprang på löpbandet och jag trodde mina lungor skulle sprängas efter ett tag. Dålig kondis? Men den ska jobbas upp och jag känner mig väldigt motiverad!



Nej nu blir det sängen. I morgon ska jag jobba ett kvällspass men först ska jag och Karin åka till Nisses och Ikea.

Hoppas allt är bra med er?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar