söndag 15 juli 2012

Förkyld, renovering, ett erkännande...

Fortsätter att snuva och ha ont i halsen. Men ska inte tröka ut varje inlägg med tjat om det. Jag står på benen så det är väl huvudsaken.

I dag har bror och tjej vart här och rivit en vägg, blev jätte bra så i morgon ska det storstädas där inne eftersom det typ är sågspän överrallt! Sen ska det inredas och göras till ett mysigt rum för Jack.

Kevins rum är så gott som klart, lite finlir kvar sen så.

Jack har haft ett ganska litet rum och därför valde vi att slå upp en vägg mellan hans rum och rummet bredvid, så nu kommer han att få mycket större lekyta. Blir nog ra när det blir klart! Bilder kommer sen på det.


Jag och min fina vän Sandra. Hon har kommit att bli en av mina närmsta vapendragare...


Längtar tillbaka till solen, värmen, gemenskapen...


Vrid på huvudet så ser ni bättre:) Fick inte till det i datorn, men detta är ett sms som jag skickade till Jimmy från Spanien. Vet ni vad han svarade?
Ja....

Så nu mina nära och kära planeras det bröllop här hemma. HAr dock insett att det är en hel djungel att planera för en dag. Inbjudningskort, teman, klänning, dekoration, blommor, musik, plats, inbjudningar, mat...ja som sagt en hel djungel!

Men, roligt är det ju samtidigt. Men ni får ha överseende med att det kommer bli en hel del skriverier om bröllop framöver...:)

Nu ska jag krypa ner i sängen för i morgon ska här städas. Ska även hämta mamma och Torkel på flygplatsen! Spännande och se hur bruna och fina de är efter två veckor i härliga Spanien!


<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar