onsdag 11 juli 2012

Semestern tickar på i rasande fart. En och en halv vecka kvar. Solen lyser med sin frånvaro. Är detta sommar?

Visserligen så har jag en del projekt hemma som jag håller på med. Kevin ska få nytt rum och det håller jag nu på att måla om. Jack ska få ett större rum och en vägg ska rivas. Så för den saken så kanske det är skönt att det inte är strålande sol ute.

Men detta? Man läser i tidningarna, ser bilder på vadande människor. Vart är Sverige på väg? Nya England? När kommer sommaren på riktigt?

Synd om dem som redan haft sin semester, som har haft regn hela tiden. Jag fick iaf lite sol på mig nere i Spanien.

I dag ska jag fortsätta med rummet. Målningen blir nog klar i dag. Sen ska vi flytta massa möbler och skruva upp hyllor. visar resultat senare!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar