lördag 28 april 2012

Veckan som gått...

Hoppla!

Ja denna veck ahar jag hunnit med en hel del. Bilder kommer snart...

Måndagen bestod av HLR utbildning som resulterade i en trasig säng. Sen stod packning på schemat.
Tisdagen mötte jag upp gänget för en mysig lunch i strålande sol på Kajens. Sen bar det av ut till Vässans flygplats och vidare till London. En kort tripp men hur mysig som helst!

Hade kunnat stanna några dagar till, men en överenskommelse är gjord, detta ska göras om!
Jag handlade inte så mycket som jag egentligen hade tänkt, dels pågrund av tidsbrist, antal kilo på packningen och på utbudet. Ja många affärer hade mycket skit. Men många hade man kunnat handl ahur mycket som helst i.

Tre par converse, linnen, tröja, trosor, mist från Victoria Secret mm blev det iaf. Men som sagt vi gjorde en liten miss med väskorna vilket resulterade i att vi inte kunde handla allt för mycket.

Har även köpt revitalach nu som jag ska testa. Ett serum som är snordyrt (800kr) men som ska göra ögonfransarna längre och fler som jag känner har testat och det fungerar verkligen så nu ska jag också testa!

Jobbat två pass denna vecka också, och nu är jag ledig i dagarna två. Jack fyller ju 6 år på måndag så det ska ju firas:) Han har konstant frågat hur länge det är kvar tills han fyller i ca tre månaders tid, så nu ska det bli skönt att få det överstökat:)

-Mamma, hur många dagar är det kvar tills jag fyller år?
- Ja det är ca två månader.
- Hur många dagar är det då?
- Ja det är väl ca 60 dagar
- Hur många timmar är det då?
- Ja det är väl 24 timmar på ett dygn och så får man ta det gånger 60, så ca 1440 timmar.....
- Hur många minuter är det då?
-Sluta!

Så har det vart varenda dag i ja flera veckor, så ingen är gladare än jag att Jacken fyller år på måndag:)

Nu ska jag läsa min nyinköpta bok, Svart Himmel av Arnaldur Indridason. Finns en hel serie och jag kan rekomendera den. Tror det här är 6 eller 7 boken av henne som jag läser nu!

Sedan jag slutade plugga för över ett år sedan har jag slukat böcker, inget går upp emot att få krypa ner i sängen och läsa innan man somnar!

Återkommer kanske i morgon med lite bilder från london!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar