lördag 14 april 2012

Tjohoo!

Long time. I dag har jag haft en sjukt skön dag. I går åkte vi till Sala och bytte däck på bilen. Vi hann bara stiga innanför dörren då Jack frågade farmor om han fick sova där, och det fick han. Så jag fick åka hem solo.

Kvällen spenderades med en bok. i morse vaknade jag 11, hur skönt som helst. Gick upp, åt frukost och gick och la mig igen. Läste och somnade visst till för att vakan kl 14! Herregud, men jag behövde nog sova ut:)

Sen har vi fixat lite på gården. Jimmy sågar ner trän och jag och Jack har planterat små runda "bollar", nå buskar som jag absolut inte vet namnet på men bra blev det!

Solen har vart framme och vi satt en stund på trappan och njöt av värmen.

I morgon blir det avesta och middag hos mamma o Torkel. Men först ska vi på Jacks första fotbollsträning. Ska bli spännande att se vad han tycker om det!

Sen sover jag kvar i Avesta för jag ska klippa mig på måndagen! Skönt, kaluffsen behöver sig en omgång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar