onsdag 18 april 2012

Har nästan lite jobbångest inför i morgon. Har vart ledig så länge nu så jag har blivit bekväm med det:) Men när man väl kommer dit brukar det inte vara något problem. Timmarna brukar rusa i väg. Men ledigheten har vart behövd och väldigt skön. Har fått mycket uträttat både här hemma och runtomkring.

Jag har klippt mig. Planterat en rabatt. Sått tomat, majs, smutron och solrosor. Städat. Rensat garderoberna. Tvättat upp all tvätt. Umgåtts med familjen. Spelat fotboll. Handlat och mycket mycket mer. Känns skönt som sagt.

Om det blir lite varmare i dag ska jag och Jack tvätta bilen tänkte jag. Den har inte blivit tvättad på väldigt länge och skulle verkligen behöva sig en rejäl omgång både på insidan och utsidan.

Nepp nu ska vi göra nått annat än att sitta här. Återkommer kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar