söndag 1 april 2012

Jag har alltid gillat att pyssla, sen om det blir bra är en annan femma. Men det ger lugn och ro och kreativiteten kan flöda fritt.

Nu till saken, i går var jag hem till syrran och firade Viggo som blivit hela 3 år! Micke är grym på att måla, hur fina tavlor som helst. Så jag fick lite smak för det där så i dag åkte ja och inhandlade akrylfärg och canvas duk. Första tavlan blev hur ful som helst. Jag hade motivet i huvudet, men fingrarna styrde inte som jag ville.

Som tur var köpte jag två dukar så jag har nu börjat på den andra i stället, den ser för nuläget ut att bli lika ful, men skam den som ger sig!

I övrigt har vi vart på IKEA i dag, inhandlat hyllor och förvaringslådor till garaget. Sen har jag tvättar och städat och lekt med Jacken.

Nu har han precis lagt sig och jag tänkte snart göra det samma. Läsa min bok och somna tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar