onsdag 15 juni 2011

Tillfreds!

Det är som en sten verkligen släppt. De senaste dagarna då Nelson var borta var jag inte mig själv. Orkade inte prata med någon, slöt mig, var deppig. Nu är han hemma och det är så skönt. Stenen har verkligen ramlat. Just nu är jag väldigt tillfreds.

I dag var jag och Kevin in till västerås och köpte två par shorts till Jimmy, jag tror han blev nöjd. Handlade lite på Maxi också, inte mycket eftersom vi snart åker i väg, men vi handlade massa gott till katterna. Grannarna är snälla och tittar till huset och tar hand om guldklimparna medan vi solar och badar!

Har inte ens börjat med packningen än så jag lär göra det i morgon. Men det är ju inte så värst mycket som behövs tas med. Vi kommer ju bara vara borta en vecka och jag har lärt mig från tidigare resor att man oftast packar med sig på tok för mycket saker då man reser. Halva väskan är knappt rörd när man kommer hem!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite tänkte jag. Barnen har precis hoppat i säng. Ska faktiskt ställa klockan och gå upp tidigt i morgon. Anledningen till det är för att bli så trött som möjligt så tidigt som möjligt i morgon kväll. Vi kommer nämligen gå upp 2 på natten och åka till arlanda så det vore skönt att hinna sova några timmar innan det. Det kommer bli en lång dag!

Ha det bra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar