lördag 25 juni 2011

Söndag

God morgon Sverige!

Säkert bara vi som är uppe 6.30 en söndagmorgon, men som jag brukar hävda, man får ut så otroligt mycket utav dagen!

I går började jag faktiskt packa lite här hemma, jag tog ner min fotovägg och la i kartong. Sen började jag sortera bland alla våra filmer och det är några 100 stycken. Nu har jag sparat de jag vet och tror att vi vill ha kvar sen har jag lagt ur resten i en hög som Jimmy ska få kolla igenom, säkert har jag sorterat ut flera filmer som han absolut vill ha kvar. Vi ska sortera och rensa hela huset innan vi flyttar så vi bara får med oss det vi har använding för.

Jag har för övrigt nått minus 20 kg nu, vilket känns fantastiskt! Jag trodde inte att semestern skulle ha resulterat i viktnedgång då jag unnade mig drinkar och annat men väl hemma på vågen så hade jag loosat 3 kg så nu är det minus 20! Häftigt!

I dag tänkte jag mig en sväng ner till Avesta. Mamma och Torkel kommer hem från morfar i dag så jag tänker att vi skulle hälsa på dem. Annars så är planerna inte så stora. I morgon är det måndag igen och sen börjar jag jobba. 2 veckors ledighet är till övers, de har gått otroligt fort.


 Ett Citron träd på cypern...



Den här lilla rackaren hade jag tänkt stoppa i väskan med mig hem...

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar