onsdag 5 juni 2013

Trött på att vara trött

Tank att saker som jag tycker är ganska  små, kan vara så betydelsefulla i någon annans liv och tillvaro. Jack tappade sin andra tand nu i kväll. Eller jag drog ut den rättare sagt. Han var så stolt, lika stolt som när han tappade den första (jag drog ut den också)...

Men framförallt är han exalterad över att få stoppa den lilla vita tanden i ett vattenglas, för att i morgon vakna upp, rusa ut i köket och se att den förvandlats till en guldpeng! Vilken lycka!

Har känt mig enormt trött i dag, så trött som jag vart i dag var länge sedan jag var. Kollade ett nytt blodvärde på jobbet i dag...89. Hej och hå, inte konstigt att orken lyser med sin frånvaro.

Fick åka hem och lägga mig ett par timmar efter jobbet. Remiss är skickad till hematologen som ska se till att få upp blodvärdet på mig, det tackar vi för. Hoppas bara att det sker snart för nu har jag gått så här sedan i januari och ironiskt nog börjar jag bli ganska trött på att vara trött hela tiden!

JA ja nog om det. I morgon är det en kvällstur på schemat och sen blir det en längre ledighet att se fram emot! Det gillas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar